fredag 29 mars 2013

Inspiration # 2

För en evighet sedan (någon gång under hösten för att vara mer specifik) startade jag en miniserie om inspiration, del #1 hittar ni här. Idag tänkte jag fortsätta miniserien och prata om att hitta inspiration, dagens tema är bloggar.

På nätet finns det otroligt många bra bloggar där jag hittar massor av inspiration. Det kan vara att jag hittar en rolig kortvikning eller en snygg färgkombo som sätter igång skapandet.

Här hittar ni några av mina favoritbloggar:

Cornelia aka.Raggsocka

Frida aka. Pysselfröken

Sofia

Ulrika aka. Lillblomman

Camilla Ekman

Camilla

Här är några bra butiksbloggar:

Scrap-Perra

Scrapgalen

K-design

Kika in hos dem och jag lovar att ni hittar inspiration!

Ha det fint!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Oj! Här hittar jag mej själv bland dina inspirationsbloggar, så kul!

Önskar dej en fortsatt skön och glad Påsk!