torsdag 4 april 2013

Stockholm Scrap And Pearl 6-7 april

På lördag och söndag är det äntligen dags. Jag har längtat sedan i juni då jag faktiskt fick det här i studentpresent av min lillasyster Jennifer. Jag och Jennifer ska dit på söndag och vi planerar för fullt om vad vi ska ta med och hur vi ska ordna allt. Jag tänkte i ett senare inlägg visa packning och sedan efter eventet berätta vad jag tyckte och visa shoppingen, för shopping blir det definitivt.  =)
 
Förresten, är det några "unga scrappare" (ca. 15- 23 år) som ska på Stockholms Scrap And Pearl event? Skulle vara roligt att träffa och prata med några som har samma intresse som jag. Skriv gärna i kommentaren eller pm:a mig på Svensk Scrapbooking (jag heter thelin på ss) om ni skulle vilja ses.
 
 
Ska in dit och i så fall vad ser ni mest fram emot?
 

2 kommentarer:

La Vikinga sa...

Hej Johanna; jag ska dit! Men jag är inte ungdom längre...

Däremot är jag en följare av din blogg och gillar både dina kort och tips och tycker att du förtjänar lite mer uppmärksamhet och vill därför nominera dig till ett pris! In och kolla på min blogg:

http://lavikingascrapp.blogspot.se/2013/04/liebster-award.html

Om du vill ta emot det hoppas jag att du får fler följare, om inte så blir jag inte ledsen! Huvudsaken är att ge dig en liten uppmuntran att fortsätta skapa och blogga,

Charlotta / La Vikinga

Pernilla ~Pillan~ sa...

Åh så roligt, önskar er en riktigt härlig helg! Det är ju så roligt att umgås med likasinnade i denna hobbyn. Kram Pillan